Doener van de maand mei: Stichting Oranjemarkt Veldhoven!

De Veldhovense VVD reikt deze maand de ‘Doener van de maand mei’ uit aan Stichting Oranjemarkt Veldhoven.

Omdat, net als vorig jaar, de Oranjemarkt helaas niet doorging, heeft Oranjemarkt Veldhoven een geweldig alternatief bedacht. Ter gelegenheid van Koningsdag werden, met medewerking van lokale ondernemers, maar liefst 100 goedgevulde Oranjepakketten samengesteld en uitgereikt aan kinderen, de 13 gedecoreerden die een lintje kregen, volwassenen die daarvoor waren voorgedragen en aan cliënten van Voedselbank Veldhoven. Om de Oranjepakketten veilig en feestelijk uit te reiken was een heuse drive- through ingericht in de parkeergarage onder de City Passage, waar burgemeester Delhez de winnaars opwachtte om hun Oranjepakket te overhandigen onder de muzikale begeleiding van DJ Raf. De Organisatie van de Oranjemarkt spreekt van een bijzonder geslaagde dag en blikt alvast vooruit naar Koningsdag 2022, die hopelijk wél doorgaat.
De Veldhovense VVD-fractie zet iedere maand een individu of een groep Veldhovenaren in het zonnetje die zich op een bijzondere manier inzetten voor Veldhoven. Kent u zelf een ‘doener van de maand’? Laat het ons weten!