VMHC Basko ‘Doener van de Maand’ januari

Op vrijdagmiddag 21 januari jl. ontving Huub Verhagen van Basko de oorkonde ‘Doener van de Maand’ namens de Veldhovense VVD.

De reden dat Basko deze ontving, is dat de club enorm aan de weg timmert. Het aantal jeugdleden bij deze hockeyvereniging groeit steevast. Dit had tot gevolg dat er niet genoeg zalen beschikbaar waren voor de zaalhockey trainingen. Juist in deze tijd is het van enorm belang dat jongeren zoveel mogelijk kunnen blijven sporten. Basko ging echter niet bij de pakken neerzitten en kwam op het idee een grote dome aan te schaffen. Hierdoor zijn zij in staat hun jeugdleden ’s winters te laten trainen. Daarmee hebben zij ook andere Veldhovense sportverenigingen geholpen, aangezien er nu meer ruimte voor hen vrij is in de zalen én Basko hun dome ook aan andere clubs aanbiedt. Dat is nog eens omdenken en samenwerken. De oorkonde ‘Doener van de Maand’ is dan ook zeer verdiend!
De ‘Doener van de Maand’ wordt elke maand uitgereikt aan een persoon of groep; doeners die hun handen uit de mouwen steken, net dat stapje extra zetten of iets bijzonders overwonnen hebben.
Dus mensen die hun verantwoordelijkheid nemen, het verschil maken en optimistisch in het leven staan. Zij vormen het fundament van Veldhoven.
De Veldhovense VVD vindt dat deze mensen gekoesterd moeten worden en een compliment verdienen. Daarom is de oorkonde ‘Doener van de Maand’ in het leven geroepen.