Godfried gaat graag aan de slag!

Veldhoven heeft een nieuw raadslid: Godfried van der Linden heeft voor de Veldhovense VVD de raadszetel overge¬nomen die Mw. Vivianne van Wieren-Kraayen¬vanger verruilde voor de functie van wethouder.

Hij is sinds 2015 actief binnen de fractie van de Veldhovense VVD en sinds de recentste gemeenteraadsverkiezingen als steunfractielid.

Hij richt zich in het bijzonder op de regionale samenwerkingen als MRE, SGE en de Regionale Energie Transitie. Daarnaast hebben ook de Ruimtelijke Ordening, Omgevingsvisie en economie zijn aandacht.

Godfried is getrouwd, heeft 2 kinderen en woont in Veldhoven-Dorp. Na het voltooien van een HBO-opleiding in Economisch-Juridische richting werd hij in 1987 beëdigd tot makelaar/taxateur.

Hij is in het dagelijkse leven onder eigen naam actief als taxateur in regio Eindhoven en als directeur/makelaar van Huizonline, een landelijke makelaarsorganisatie.

In zijn vrijetijd is hij actief als bestuurder van diverse verenigingen. Hij houdt van koken en klussen. Bij een ernstig skiongeluk raakte zijn linkerarm verlamd. Hij laat zich hierdoor niet tegenhouden actief in het leven te staan en daaraan deel te nemen. Hij houdt van de contacten met buurtbewoners en zet zich graag in voor álle Veldhovenaren.