CV De Brassers ‘Doener van de Maand’ februari

Zaterdagmiddag 12 februari ontving carnavalsvereniging De Brassers de oorkonde ‘Doener van de Maand’ namens De Veldhovense VVD.

Traditiegetrouw vieren we in Rommelgat twee weken voor carnaval ‘t Boerenbal. Zo zou dat ook op 12 februari zijn geweest. Wegens de huidige maatregelen kon dit bal helaas geen doorgang vinden. De Brassers gingen echter niet bij de pakken neerzitten en hebben dit moment aangegrepen om spullen in te zamelen voor de Voedselbank Veldhoven. “Het zijn lastige tijden voor iedereen, vooral als je wat minder te besteden hebt”, aldus De Brassers. De oorkonde ‘Doener van de Maand’ is dan ook zeer verdiend!

Daarnaast hebben we uiteraard ook met onze Veldhovense VVD-leden spullen ingezameld voor deze geweldige actie!

De ‘Doener van de Maand’ wordt elke maand uitgereikt aan een persoon of groep; doeners die hun handen uit de mouwen steken, net dat stapje extra zetten of iets bijzonders overwonnen hebben.

Dus mensen die hun verantwoordelijkheid nemen, het verschil maken en optimistisch in het leven staan. Zij vormen het fundament van Veldhoven.

De Veldhovense VVD vindt dat deze mensen gekoesterd moeten worden en een compliment verdienen. Daarom is de oorkonde ‘Doener van de Maand’ in het leven geroepen.